weather
6°
Facebook
X
Instagram
LinkedIn
YouTube
Son Dakika Galeriler Gündemden Haberler Reklam afişleri ile tüm dikkatleri üzerine çekmişti: İlk bölümü milyonlarca kez izlendi, Gassal'da neler oluyor?

Reklam afişleri ile tüm dikkatleri üzerine çekmişti: İlk bölümü milyonlarca kez izlendi, Gassal'da neler oluyor?

TRT’nin dijital platformu Tabii, yeni yapımı Gassal ile dikkatleri üzerine çekti. Yönetmenliğini Selçuk Aydemir’in üstlendiği ve başrolünde Ahmet Kural’ın yer aldığı dizi, yayınlandığı ilk gün YouTube’da 5,7 milyon kişi tarafından izlendi. Mizahi ve dramatik unsurları bir araya getiren dizi, ölümle yaşamın iç içe geçtiği bir hikâyeyi izleyiciyle buluşturuyor.

Reklam afişleri ile tüm dikkatleri üzerine çekmişti: İlk bölümü milyonlarca kez izlendi, Gassal'da neler oluyor? 1

Başrolünde ünlü oyuncu Ahmet Kural’ın yer aldığı Gassal, yönetmen Selçuk Aydemir ile Kural’ı yeniden bir araya getirdi. Daha önce İşler Güçler ve Kardeş Payı gibi projelerde başarılı bir uyum yakalayan ikili, bu kez ölümle yüzleşen bir gassalın hikâyesini anlatıyor. Dizi, mizahi tonuyla da izleyicilerden tam not aldı.

1 / 6
Reklam afişleri ile tüm dikkatleri üzerine çekmişti: İlk bölümü milyonlarca kez izlendi, Gassal'da neler oluyor? 2

Tabii Platformu Ücretli Oldu

Dizinin ilk bölümü YouTube üzerinden ücretsiz yayınlanırken, diğer bölümler yalnızca Tabii platformunda izlenebilecek. Bu yıl itibarıyla ücretli hale gelen platform, aylık 99 TL abonelik ücreti talep ediyor. Tabii’nin bu hamlesi, özellikle yeni dizilerle izleyici kitlesini artırmayı hedefliyor.

2 / 6
Reklam afişleri ile tüm dikkatleri üzerine çekmişti: İlk bölümü milyonlarca kez izlendi, Gassal'da neler oluyor? 3

Gassal’ın Konusu Ölüm ve Hayatın Değeri

Gassal, başkarakter Baki’nin, "Ölünce beni kim yıkayacak?" sorusunun peşinden gidişini konu alıyor. Bir gassal olarak hayatını ölümle iç içe geçiren Baki, bu soruyla birlikte yaşamını sorguluyor ve yeniden şekillendiriyor. Ölümün sıradanlaştığı bir dünyada hayatın değerine vurgu yapan dizi, dramatik hikâyesine mizahi unsurlar da ekliyor.

3 / 6
Reklam afişleri ile tüm dikkatleri üzerine çekmişti: İlk bölümü milyonlarca kez izlendi, Gassal'da neler oluyor? 4

Reklam Kampanyası Tartışma Yarattı

Dizi yayınlanmadan önce Türkiye genelinde billboardlarda görülen “Ölünce beni kim yıkayacak?” yazılı reklamlar büyük yankı uyandırdı. Bazı kesimlerden tepki alan bu kampanya, dikkat çekici bir tanıtım stratejisi olarak değerlendirildi. Reklamların diziyi işaret ettiğinin anlaşılmasıyla birlikte ilgi daha da arttı.

4 / 6
Reklam afişleri ile tüm dikkatleri üzerine çekmişti: İlk bölümü milyonlarca kez izlendi, Gassal'da neler oluyor? 5

Gassal Dizisinin İlk Bölümü İçin İzlenme Verileri

Platformİzlenme Sayısı
YouTube5,7 Milyon
Tabii (Tahmini)Belirtilmedi
Sosyal Medya İlgiYüksek
5 / 6
Reklam afişleri ile tüm dikkatleri üzerine çekmişti: İlk bölümü milyonlarca kez izlendi, Gassal'da neler oluyor? 6

Mizahi Unsurlar Sosyal Medyada Viral Oldu

Dizinin dikkat çeken mizahi sahneleri, kısa sürede Instagram ve diğer sosyal medya platformlarında viral oldu. İzleyiciler, dizinin ölüm gibi ağır bir konuyu mizahi bir dille ele almasını övgüyle karşıladı. Gassal dizisi, dikkat çekici hikâyesi, başarılı oyunculukları ve etkili tanıtım kampanyasıyla izleyicilerden büyük ilgi gördü. Dizinin devam eden bölümleri, Tabii platformunda izleyiciyle buluşmaya devam edecek.

6 / 6
Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *