Türkiye'nin önemli kamu kurumları, çeşitli pozisyonlar için personel alımlarına başladığını duyurdu. AFAD, Jandarma Genel Komutanlığı, Diyanet İşleri Başkanlığı, Valilik, Tarım ve Orman Bakanlığı, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Adalet Bakanlığı gibi devletin önde gelen kurumları, farklı illerdeki şubelerinde çalışacak yeni personeller arıyor. Başvurular, önümüzdeki günlerde İŞKUR üzerinden yapılabilecek ve ilgili detaylar kamuoyuna açıklandı. Bu alımlar, iş arayanlar için önemli bir fırsat sunuyor.

Alım Yapılacak İller ve Kontenjanlar
İşte personel alımı yapılacak iller ve kontenjanlar:
- BURDUR - İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü: 8 kişi
- TRABZON - İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü: 47 kişi
- UŞAK - İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü: 6 kişi
- UŞAK - İl Tarım ve Orman Müdürlüğü: 30 kişi
- UŞAK - Cumhuriyet Başsavcılığı: 20 kişi
- UŞAK - İl Müftülüğü: 65 kişi
- OSMANİYE - T.C. Osmaniye Valiliği: 50 kişi
- ZONGULDAK - İl Jandarma Alay Komutanlığı: 50 kişi
- BURDUR - İl Orman İşletme Müdürlüğü: 35 kişi
- ESKİŞEHİR - İl Jandarma Komutanlığı: 6 kişi

İUP Personel Alımı Başvuru Şartları
İUP personel alımına başvuracak adayların taşıması gereken şartlar şunlardır:
- T.C. vatandaşı olmak
- 18 yaşını doldurmuş olmak
- İŞKUR'a kayıtlı olmak
- Hane halkı gelir şartını taşımak
- Sigortalı sayılmamak

Başvuru Süreci Nasıl Olacak?
Adaylar başvurularını İŞKUR İUP başvuru ekranı üzerinden, ALO 170 nolu hattan veya İŞKUR hizmet noktalarından yapabileceklerdir. Başvurular 7-8-9-10 Mart 2025 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvuru işlemleri, illere göre yapılacak olup, başvuru numaraları belirtilmiştir.
