Ruffles’dan Heyecan Verici Yeni Ortaklık! FIFA Dünya Kupası’nın Sponsoru Oldu

Ruffles, FIFA Kadınlar Dünya Kupası 2027 ve FIFA Dünya Kupası 2026’nın resmi sponsoru oldu.

Ruffles sponsorluğu, Frito-Lay'in FIFA Kadınlar Dünya Kupası 2023 esnasında Turnuva Destekçisi ve FIFA Dünya Kupası Katar 2022’de de Bölgesel Destekçi olarak elde etmiş olduğu başarısı sonrasında şekillendi. Doritos, Ruffles, Cheetos, Tostitos gibi ikonik markaları bünyesinde barındıran Ruffles, sponsorluğunu bir üst noktaya taşıdı. Marka, FIFA Kadınlar Dünya Kupası 2027 ve FIFA Dünya Kupası 2026’nın resmi sponsoru oldu.

Ruffles FIFA Sponsorluğu

Futbol söz konusu olduğunda öne çıkan Ruffles, hem FIFA Kadınlar Dünya Kupası 2027’nin hem de FIFA Dünya Kupası 2026’nın resmi sponsoru oldu. Heyecan verici bu ortaklık sayesinde, dünyanın en popüler markalarından biri ve dünyanın en büyük ve popüler spor etkinliği bir araya gelmiş olacak. Bu sayede futbol tutkusu ve sevinci global çapta futbolseverlerle beraber kutlanacak. 

Taraftarlar İçin Özel Ürünler

Ruffles markası, resmi sponsor olarak taraftarlar için özel ürünler, deneyimler, tüketici aktivasyonları ve çok daha fazlasını sunacak. Markanın Uluslararası Yiyecek Tüketici ve Pazarlama Büyüme Sorumlusu da konuyla alakalı açıklamalarda bulundu. Jane Wakely, şu ifadeleri kullandı: “FIFA ile ortaklık kurmak, işimiz ve markalarımızı futbol kültürüne daha da derinden yerleştirme amacımız için önemli bir dönüm noktası oldu. Futbol, dünyanın en büyük tutkularından birisi. Bu nedenle bu tarihi ve önemli ortaklık, FIFA Kadınlar Dünya Kupası'nın ve FIFA Dünya Kupası’nın heyecanını, global çapta ikonik markalarımızın eğlencesiyle bir araya getirmemizi sağlıyor.”

FIFA Başkanından Açıklama

FIFA Başkanı Giovanni Vincenzo Infantino, yeni sponsorluk ile ilgili açıklamalarda bulundu. Tarihi bir döneme girildiğini belirten başkan, şunları söyledi: ‘’Marka ile bu ortaklığı gerçekleştirmekten ve iş birliğimizi güçlendirmekten mutluluk duyuyoruz.’’

Sürpriz Ödüller Olacak

Ruffles, turnuvalarda futbol severlere sürpriz ödüller dağıtarak bu coşkuya katılacak. Marka aynı zamanda her maçta bir kişiyi ödüllendirecek, enerjisi ve tutkusu ile futbolcu canlandıran tribünlerdeki kişileri ön plana çıkaracak. Futbol izlemenin en iyi eşlikçilerinden biri olarak kabul edilen cips markası, senelerdir tüketicilere ama özellikle de futbol tutkunlarına keyifli zamanlar geçirtiyor. 

 

İLGİLİ HABERLER